Müügile on tulnud suurepärase nähtavusega ja arendusvalmis ärimaa kinnistu otse Tallinn–Pärnu maantee ääres (E67 Via Baltica).
Kehtiva detailplaneeringuga on krundile lubatud rajada tankla, teenindushooned ja parkla. Asukoht tagab suurepärase ligipääsu nii sõiduautodele kui veokitele.
Tegu on ainulaadse arendusvõimalusega ühel Eesti oluliseimal magistraalil.
Kinnistu pindala on 11066 m² ning sihtotstarve 100% ärimaa.
Müügihinnale lisandub käibemaks.
Müügis on ka kõrvalolev Otsa kinnistu: https://www.varakeskus.ee/krundid-mrjamaa-vald-rapla-maakond-detailplaneeringuga-kinnistu-tallinnprnu-mnt-res-otsa-1
______________________________________________________________________
Enampakkumisel saab osaleda kuni 21.11.2025 kell 13:00 siin:
https://www.varakeskus.ee/krundid-mrjamaa-vald-rapla-maakond-detailplaneeringuga-kinnistu-tallinnprnu-mnt-res-paemurrumetsa-1
______________________________________________________________________
DETAILPLANEERING
Paemurrumetsa tankla kinnistu on detailplaneeringu põhijoonisel tähistatuna Pos 1.
Krundi kastutamise otstarve: tankla ja teenindushoonete maa.
Paemurrumetsa krundile on lubatud ehitada tankla koos varjualuste ja teenindushoonetega. Hoonestusala piires on võimalik rajada lisaks teid, parklaid, haljasalasid ja muid krundi toimimiseks vajalikke rajatisi. Lubatud on kasutada kaasaegseid ja kvaliteetseid ehitusmaterjale (nt betoon, klaas, metall, puit), kuid keelatud on imiteerivad materjalid nagu plastvooder või sindelkatus. Hoonete arhitektuur ja paigutus tuleb lahendada projektiga vastavalt planeeringus sätestatud tingimustele. Krundile võib rajada ka elektriautode laadimiskohti, puhkealasid ning jäätmemaja (kuni 20 m²).
Hoonete suurim lubatud arv krundil: 3+ alajaam ja reoveepuhasti.
Hoonete suurim lubatud ehitisealune pind: 1500 m².
Hoonete suurim lubatud kõrgus: 8m.
Suurim lubatud korruste arv: 2.
Planeeringualale juurdepääsuks on planeeritud avalikult kasutatava kogujatee ehitamine mahasõiduga põhimaanteelt nr 4 (E67).
KOMMUNIKATSIOONID
Kinnistule on planeeritud kõik vajalikud kommunikatsioonid iseseisvate lahendustena.
- Veevarustus on lahendatud planeeritava puurkaevuga.
- Reovesi suunatakse bioloogilisse reoveepuhastisse, mille heitvesi juhitakse imbväljakule vastavalt keskkonnanõuetele.
- Sademeveed juhitakse kraavidesse ja tiiki läbi puhastussüsteemide.
- Elektrivarustuseks on ette nähtud alajaama rajamine Paemurrumetsa krundile. Samuti on ette nähtud elektriautode laadimistaristu rajamise võimalus.
- Telekommunikatsioon on lahendatud Telia Eesti AS tehniliste tingimuste alusel, planeeritud on sidekanalisatsiooni põhitrass ja liitumisvõimalused igale hoonele.
- Soojavarustus lahendatakse lokaalküttena – lubatud on maaküte, päikesepaneelid ja muud puhtad energialahendused.
ASUKOHT
Paemurrumetsa kinnistu asub Märjamaa vallas Vaimõisa külas, otse Via Baltica (E67 Tallinn–Pärnu–Ikla maantee) ääres. Tegemist on rahvusvahelise TEN-T transpordikoridori osaga, mis tagab pideva ja suure liiklusvoo.
Kaugus Tallinnast on ca 65 km ja Pärnust ca 55 km, mis teeb sellest ideaalse koha teeliste teenindamiseks.
Fotod: Google street view, Maa-amet ja detailplaneering.
Kehtiva detailplaneeringuga on krundile lubatud rajada tankla, teenindushooned ja parkla. Asukoht tagab suurepärase ligipääsu nii sõiduautodele kui veokitele.
Tegu on ainulaadse arendusvõimalusega ühel Eesti oluliseimal magistraalil.
Kinnistu pindala on 11066 m² ning sihtotstarve 100% ärimaa.
Müügihinnale lisandub käibemaks.
Müügis on ka kõrvalolev Otsa kinnistu: https://www.varakeskus.ee/krundid-mrjamaa-vald-rapla-maakond-detailplaneeringuga-kinnistu-tallinnprnu-mnt-res-otsa-1
______________________________________________________________________
Enampakkumisel saab osaleda kuni 21.11.2025 kell 13:00 siin:
https://www.varakeskus.ee/krundid-mrjamaa-vald-rapla-maakond-detailplaneeringuga-kinnistu-tallinnprnu-mnt-res-paemurrumetsa-1
______________________________________________________________________
DETAILPLANEERING
Paemurrumetsa tankla kinnistu on detailplaneeringu põhijoonisel tähistatuna Pos 1.
Krundi kastutamise otstarve: tankla ja teenindushoonete maa.
Paemurrumetsa krundile on lubatud ehitada tankla koos varjualuste ja teenindushoonetega. Hoonestusala piires on võimalik rajada lisaks teid, parklaid, haljasalasid ja muid krundi toimimiseks vajalikke rajatisi. Lubatud on kasutada kaasaegseid ja kvaliteetseid ehitusmaterjale (nt betoon, klaas, metall, puit), kuid keelatud on imiteerivad materjalid nagu plastvooder või sindelkatus. Hoonete arhitektuur ja paigutus tuleb lahendada projektiga vastavalt planeeringus sätestatud tingimustele. Krundile võib rajada ka elektriautode laadimiskohti, puhkealasid ning jäätmemaja (kuni 20 m²).
Hoonete suurim lubatud arv krundil: 3+ alajaam ja reoveepuhasti.
Hoonete suurim lubatud ehitisealune pind: 1500 m².
Hoonete suurim lubatud kõrgus: 8m.
Suurim lubatud korruste arv: 2.
Planeeringualale juurdepääsuks on planeeritud avalikult kasutatava kogujatee ehitamine mahasõiduga põhimaanteelt nr 4 (E67).
KOMMUNIKATSIOONID
Kinnistule on planeeritud kõik vajalikud kommunikatsioonid iseseisvate lahendustena.
- Veevarustus on lahendatud planeeritava puurkaevuga.
- Reovesi suunatakse bioloogilisse reoveepuhastisse, mille heitvesi juhitakse imbväljakule vastavalt keskkonnanõuetele.
- Sademeveed juhitakse kraavidesse ja tiiki läbi puhastussüsteemide.
- Elektrivarustuseks on ette nähtud alajaama rajamine Paemurrumetsa krundile. Samuti on ette nähtud elektriautode laadimistaristu rajamise võimalus.
- Telekommunikatsioon on lahendatud Telia Eesti AS tehniliste tingimuste alusel, planeeritud on sidekanalisatsiooni põhitrass ja liitumisvõimalused igale hoonele.
- Soojavarustus lahendatakse lokaalküttena – lubatud on maaküte, päikesepaneelid ja muud puhtad energialahendused.
ASUKOHT
Paemurrumetsa kinnistu asub Märjamaa vallas Vaimõisa külas, otse Via Baltica (E67 Tallinn–Pärnu–Ikla maantee) ääres. Tegemist on rahvusvahelise TEN-T transpordikoridori osaga, mis tagab pideva ja suure liiklusvoo.
Kaugus Tallinnast on ca 65 km ja Pärnust ca 55 km, mis teeb sellest ideaalse koha teeliste teenindamiseks.
Fotod: Google street view, Maa-amet ja detailplaneering.























